Generál kivitelezés lépésről-lépésre

Ingatlanfelújítás Napi helyzet

Ingatlanfelújítás Napi helyzet

További várakozás

2021. augusztus 25. - MrNE

Mint említettem, a kezdeti lendület után gyors visszaesés következett, majd hosszú várakozás.

Ezután további végeláthatatlan várakozás és ígéretek következtek.

Ezek közül talán azt emelném ki, hogy "iskolakezdésre kész leszünk".

Július 12-én adtam kulcsot ami azt jelenti, hogy szűk 7 hét alatt kellett volna mindent befejezni, amire már akkor is rámosolyogtam, de így, hogy gyakorlatilag kb.4 hétig semmit nem csináltak, méginkább nevetséges ígéretnek tartom.

Ezt egyébként még tudta überelni azzal, hogy Augusztus 16-án is azt mondta "iskolakezdésre kész leszünk".

Azt gondolom eredetileg is meglehetősen merész kijelentés volt, de így 1 hónap semmittevés után méginkább azt gondolom.

Annak fényében, hogy eddig még minden megmozdulásukat vissza kellett bontani vagy javítani kellett, nem értem ezt az embert.

Vagy engem néz teljesen hülyének, vagy ő nem ebben a világban él.

Ebbe a rovatba szándékoztam kitérni a várakozás közepette tapasztalt rendre, ami az egész felújítás körül tapasztalható.

Ami alapvetően megkülönbözteti a komoly felelősségteljes vállalkozót a kókler trógertől.

Ha én vállalkozó lennék ott kezdődne az elvárásom a munkásaimmal szemben, hogy a szerszámokat a munka végeztével megtisztítva rendben tárolják és azt gondolom ez a normális.

Esetünkben ez nem így történik, hanem ahol a munka végeztével a kezükből kiesik, az ott fekszik amíg újra nincs rá szükség vagy nincs útban.

img_7516.JPG

img_7522.JPG

img_7587.JPG

Ez utóbbi képen lévő flex-gép a tegnapi nagy esőben (is) a szabad ég alatt volt...

A bejegyzés trackback címe:

https://mekkmester-hazfelujito.blog.hu/api/trackback/id/tr5416669742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

névtelen hozzászóló 2021.08.30. 14:46:27

Anno nekem is kb 8 hétre vállalta a kivitelező a felújítást, amiből az első értelmezhető állapotig 6 hónap alatt jutott el és még 3 hónapig ígérgette a hibajavításokat.
Végül a kötbért megtartottam, a hibák egy részét benyeltem és elküldtem a francba. Azóta felújítást csak magam (+család) csinálunk, mert ennyi idő alatt esténként munkaidő után+hétvégén én is meg tudom csinálni. :(
Kitartást!
süti beállítások módosítása