Generál kivitelezés lépésről-lépésre

Ingatlanfelújítás Napi helyzet

Ingatlanfelújítás Napi helyzet

Szennyvízcső szerelés, segédmunkás-módon

2021. szeptember 13. - MrNE

img_7576.JPG

Ezt a szennyvíz lekötést valamiért utólag kivésték a szerelőbetonból, majd így bejavították a helyét. Éppen ott voltam, amikor ezt a segédmunkás csinálta és láttam, hogy kézzel szedi ki a homokot a kivésett lyukból. Reméltem (akkor még), hogy rendesen vissza lesz kötve, és nem marad homok a csőben, de utólag, ahogy láttam hogy egyébként milyen munkát végeznek, nem hagyott nyugodni a kíváncsiság, hogy vajon hogyan lett ez kivitelezve végül.

Fogtam a szonda-kamerámat és ma belenéztem a csőbe.

lefolyo_0001.JPG

Gyakorlatilag színültig van homokkal.

Nem tudom itt hogyan ment volna le a víz, mert miután szétszedtem, nagy beton-törmelékdarabokat is szedtem ki belőle.

Nem vagyok biztos benne, hogy ezt a víz kimosta volna,

Igazából egy porszívóval el lehetett volna intézni jól, de ez nem fért bele a szakmába. Másrészt, a segédmunkás nem ezért van általában egy építkezésen, hogy szakmunkát végezzen. Pont azért, hogy ilyen kókler munka ne történjen meg.

 

 

Miután szétszedtem és kitakarítottam a szennyvízcsövet, mégegy dologra lettem figyelmes.

img_7707.JPG

Hiányzik a tokból a gumitömítő gyűrű.

És azt sem értem, hogy ez a tátongó lyuk, miért nem lett újra beöntve betonnal? Miért csak le lett takarva kátránypapírral?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Beletettem egy tömítőgyűrűt, nem szeretném ha idővel a szivárgó szennyvíz alámosná a házat.

img_7708.JPG

Azt már csak remélni merem, hogy a többi kötés rendesen meg lett csinálva.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Még mindig tudnak meglepetést szerezni Mac Mesterék, pedig már 2 hete elküldtem őket.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mekkmester-hazfelujito.blog.hu/api/trackback/id/tr7816687782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása